Change language English Polski

Gdzie szukać pomocy?

 

Program Dziecko w Sieci

Fundacja Dzieci Niczyje od 2003 roku zajmuje się problematyką bezpieczeństwa dzieci i młodzieży w Internecie.

więcej

Materiały problemowe

Internet to okno na świat. Cały świat

Akcja Internet to okno na świat, cały świat poświęcona jest problemowi kontaktów dzieci z niebezpiecznymi treściami w sieci. Jest to wspólne przedsięwzięcie Fundacji Dzieci Niczyje i NASK, realizowane w ramach programu Dziecko w Sieci oraz projektu Saferinternet.pl.
Kampania została przygotowana przez agencję McCann Ericsson w 2006 roku. W roku 2007 przekazy kampanii prezentowane były w radio, telewizji, prasie oraz na nośnikach reklamy zewnętrznej. Od tego czasu akcja zdobyła krajowe i międzynarodowe uznanie, otrzymując nagrody m.in. na festiwalach Złote Orły 2006, Klubu Twórców Reklamy w 2007, Golden Drum 2007 oraz podczas 55. Festiwalu Cannes Lions (Bronze Lion w kategorii Film Lions oraz nagroda publiczności).
Ze względu na skalę problemu kontaktów dzieci z niebezpiecznymi treściami, organizatorzy akcji zdecydowali się na jej reedycję. Od kwietnia 2009 roku kampania prowadzona jest pod honorowym patronatem Pełnomocnika Rządu ds. Równego Traktowania.
Od 23 kwietnia do końca czerwca 2009 reklama „Egzekucja” emitowana była w stacjach telewizyjnych, w kinach oraz w Internecie.

Spot "Peep Show"

Materiały wykorzystane w kampanii