Warning: Got error 134 from storage engine query: SELECT data, created, headers, expire, serialized FROM cache WHERE cid = 'variables' in /home/efdeen/www/includes/database.mysql.inc on line 135

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/efdeen/www/includes/database.mysql.inc:135) in /home/efdeen/www/includes/bootstrap.inc on line 729

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/efdeen/www/includes/database.mysql.inc:135) in /home/efdeen/www/includes/bootstrap.inc on line 730

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/efdeen/www/includes/database.mysql.inc:135) in /home/efdeen/www/includes/bootstrap.inc on line 731

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/efdeen/www/includes/database.mysql.inc:135) in /home/efdeen/www/includes/bootstrap.inc on line 732
Fundacja Dzieci Niczyje

Change language English Polski

Gdzie szukać pomocy?

       

Każdy ruch w Internecie zostawia ślad

Fundacja Dzieci Niczyje od 2003 roku zajmuje się problematyką bezpieczeństwa dzieci i młodzieży w Internecie.

więcej

Materiały problemowe

Kampania "W którym świecie żyjesz?" na stacjach metra

Dzięki uprzejmości Zarządu Transportu Miejskiego plakaty kampanii "W którym świecie żyjesz" są eksponowane przy wejściach do stacji metra.
Celem kampanii jest zwrócenie uwagi na problem nadmiernego korzystania z komputera i internetu przez dzieci i młodzież. Akcja adresowana jest zarówno do dorosłych (przede wszystkim rodziców i profesjonalistów), jak i do dzieci i młodzieży. Główne hasło kampanii: „Ci, którzy żyją w wirtualnym świecie, tracą prawdziwe życie” ma zwracać uwagę na problem nadmiernego korzystania z sieci, prowadzący do oderwania młodych ludzi od innych form aktywności realizowanych poza Internetem. Efektem tego mogą być: pogorszenie relacji rówieśniczych i rodzinnych, problemy szkolne lub problemy zdrowotne. Przekazy medialne adresowane do dzieci puentowane są pytaniem: „W którym świecie żyjesz?”, natomiast reklamy adresowane do dorosłych: „W którym świecie żyje Twoje dziecko?”.
Więcej na temat kampanii: dzieckowsieci.fdn.pl/nadmierne-korzystanie