Change language English Polski

Gdzie szukać pomocy?

 

Program Dziecko w Sieci

Fundacja Dzieci Niczyje od 2003 roku zajmuje się problematyką bezpieczeństwa dzieci i młodzieży w Internecie.

więcej

Materiały problemowe

Nigdy nie wiadomo, kto jest po drugiej stronie

Kampania medialna prowadzona pod hasłem Nigdy nie wiadomo, kto jest po drugiej stronie to pierwszy projekt zrealizowany w ramach programu Dziecko w Sieci. Akcja poświęcona została problemowi uwodzenia dzieci w Internecie i rozpoczęła w Polsce dyskusję na temat tego problemu. Dzięki dużemu zaangażowaniu mediów kampania uzyskała widoczność na poziome ponad 70 proc. ogółu Polaków (Gemius 2005).
W ramach kampanii od lutego do czerwca 2004 roku prezentowane były reklamy telewizyjne, radiowe, prasowe oraz zewnętrzne. Do akcji włączyło się, m.in. 8 ogólnopolskich stacji telewizyjnych, 19 stacji radiowych, 33 tytuły prasowe (ponad 120 publikacji reklamy) oraz blisko 200 portali i serwisów internetowych. Reklama zewnętrzna (billboardy oraz plakaty przystankowe) eksponowana była w 18 największych miastach Polski.
Spot telewizyjny wykorzystany w kampanii, prezentujący rozmowę na czacie pomiędzy dziewczynką (Ania) i dorosłym mężczyzną podającym się za jej rówieśnika (Wojtek), do dzisiaj jest wykorzystywany w materiałach telewizyjnych dotyczących przypadków pedofilii w Internecie.
Kampania „Dziecko w Sieci” została przetłumaczona i zrealizowana w Bułgarii, Czechach, na Łotwie oraz w Albanii i Mołdawii.
Kampania została przygotowana we współpracy z agencja reklamową VA Strategic Communications.

Pliki do pobrania